23.05.2024

Výrazné jarní shop-in-shopy pro oblíbené brandy od Coca-Cola HBC realizovalo DAGO

Novinka člena POPAI CE

Pro značku Coca-Cola HBC vytvořilo DAGO během jarního období barevné, zábavné a inovativní vystavení, ať už pro komunikaci limitovaného produktu, nebo novinky. V místě prodeje podpořilo také dlouhodobou kampaň Coke & Meal.


Limitovaná edice Coca-Cola s unikátním designem, prvky i barvami

Nepřehlédnutelné vystavení pro limitovanou edici Coca-Cola K-Wave Zero Sugar musela v obchodech doslova zářit! Dominovala mu totiž nevšední kombinace fialové a stříbrné barvy v permanentních i nepermanentních materiálech. Hlavním atraktivním prvkem se stal holofan, vrtulový displej s holografickou projekcí, který nabízí trojrozměrné obrazy. Nechyběla ani chladnička naplněna nápojem, který v rámci konceptu Coca-Cola Creations oslavuje fanoušky subkultury K-Popu s kořeny v Jižní Koreji.

Podpora dlouhodobé kampaně Coke & Meal

V kampani Coke & Meal použilo DAGO v rámci shop-in-shopů permanentní laminové stojany, promující spojení produktů Coca-Cola, ale také Fanta nebo Sprite s jídlem. Celopaletová verze byla obohacena ještě i o LCD obrazovky, které zákazníka navedly na správný výběr nápoje a ideální množství, ať už budou sami, ve dvou, s rodinou nebo ve velké partě! Menší vystavení mají místo obrazovek kolo, které také napoví, jaký produkt koupit a vhodný počet.

Launch pro Fanta Zero cukru!

Pro Coca-Cola HBC realizovalo DAGO do třetice launch novinky Fanta Zero cukru. Pro novou verzi oblíbené osvěžující limonády připravilo hravý a barevný shop-in-shop. Výrazným prvkem byl opět holofan, vrtulový displej s 3D projekcí o produktu. Permanentní vystavení lákalo zákazníky i svou typickou oranžovou barvou, stromky s pomeranči, podsvícením lahví a samolepkou na podlaze.

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙