Pro značku Coca-Cola HBC vytvořilo DAGO během jarního období barevné, zábavné a inovativní vystavení, ať už pro komunikaci limitovaného produktu, nebo novinky. V místě prodeje podpořilo také dlouhodobou kampaň Coke & Meal.
Pro značku Coca-Cola HBC vytvořilo DAGO během jarního období barevné, zábavné a inovativní vystavení, ať už pro komunikaci limitovaného produktu, nebo novinky. V místě prodeje podpořilo také dlouhodobou kampaň Coke & Meal.
Limitovaná edice Coca-Cola s unikátním designem, prvky i barvami
Nepřehlédnutelné vystavení pro limitovanou edici Coca-Cola K-Wave Zero Sugar musela v obchodech doslova zářit! Dominovala mu totiž nevšední kombinace fialové a stříbrné barvy v permanentních i nepermanentních materiálech. Hlavním atraktivním prvkem se stal holofan, vrtulový displej s holografickou projekcí, který nabízí trojrozměrné obrazy. Nechyběla ani chladnička naplněna nápojem, který v rámci konceptu Coca-Cola Creations oslavuje fanoušky subkultury K-Popu s kořeny v Jižní Koreji.
Podpora dlouhodobé kampaně Coke & Meal
V kampani
Coke & Meal použilo DAGO v rámci shop-in-shopů permanentní laminové
stojany, promující spojení produktů Coca-Cola, ale také Fanta nebo Sprite s
jídlem. Celopaletová verze byla obohacena ještě i o LCD obrazovky, které
zákazníka navedly na správný výběr nápoje a ideální množství, ať už budou sami,
ve dvou, s rodinou nebo ve velké partě! Menší vystavení mají místo obrazovek
kolo, které také napoví, jaký produkt koupit a vhodný počet.
Launch pro Fanta Zero cukru!
Pro Coca-Cola HBC realizovalo DAGO do třetice launch novinky Fanta Zero cukru. Pro novou verzi oblíbené osvěžující limonády připravilo hravý a barevný shop-in-shop. Výrazným prvkem byl opět holofan, vrtulový displej s 3D projekcí o produktu. Permanentní vystavení lákalo zákazníky i svou typickou oranžovou barvou, stromky s pomeranči, podsvícením lahví a samolepkou na podlaze.