Aktuality POPAI CE

Certifikovaný kurz
Digitální komunikace
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Seminář POPAI CE
Udržitelnost
20.10.2025

Ochutnejte sladké dobrodružství: Chupa Chups uvádí limitovanou edici kolekce lízátek Stranger Things

Odpočítávání začalo!
Novinka člena POPAI CE
Ochutnejte sladké dobrodružství: Chupa Chups uvádí limitovanou edici kolekce lízátek Stranger Things
20.10.2025

NOVINKY od Showdown displays! Reklamní stojan typu A Grab & Grip a Baner na kovové zábrany

Rozšířili jsme naši nejprodávanější řadu reklamních stojanů typu A Grab & Grip – nyní je k dispozici v elegantní verzi s černou BOND deskou! Přidejte výrazný potisk pro dlouhodobou viditelnost značky, nebo zůstaňte flexibilní díky možnosti snadného psaní a aktualizace zpráv pomocí tekutých křídových popisovačů.
Novinka člena POPAI CE
NOVINKY od Showdown displays! Reklamní stojan typu A Grab & Grip a Baner na kovové zábrany
20.10.2025

Designcheck.online přináší hlas zákazníka: spotřebitelský panel posiluje doporučení pro vizuální komunikaci

Umělá inteligence zůstává důležitým nástrojem pro efektivní marketing, ale její hodnota už není tak výjimečná jako před několika lety. AI analýzy jsou dnes široce dostupné a stávají se standardem. V Cocoonu jsme se proto rozhodli posunout službu Designcheck.online o krok dál – a přidat do ní to, co žádná technologie nenahradí: přímou zpětnou vazbu od spotřebitelů.
Novinka člena POPAI CEDigitální komunikace
Designcheck.online přináší hlas zákazníka: spotřebitelský panel posiluje doporučení pro vizuální komunikaci
19.10.2025

Generace Z: Čím ji v obchodech zaujmete?

Generace Z preferuje nakupování v kamenných obchodech a očekává při nákupu zážitek. Co to znamená pro in-store marketing?
Novinka člena POPAI CE
Generace Z: Čím ji v obchodech zaujmete?
28.09.2025

Pět přesvědčivých důvodů, proč zařadit digitální obrazovky do vaší retail media strategie

Spuštěny v listopadu 2024 a nyní dostupné ve více než 200 obchodech napříč Českem, Slovenskem a Maďarskem.
Novinka člena POPAI CE
Pět přesvědčivých důvodů, proč zařadit digitální obrazovky do vaší retail media strategie
25.09.2025

Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn

Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci přetavit v místě prodeje v silný impulz k nákupu.
Novinka člena POPAI CE
Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn
25.09.2025

Opavia slaví 185 let a hledá své sladké vzpomínky

Jako součást oslav 185. výročí značky Opavia v Česku zahájila společnost Mondelez v Opavě venkovní výstavu “185 let pečení v Opavě: Od Fiedora k Mondelēzu”.
Novinka člena POPAI CE
Opavia slaví 185 let a hledá své sladké vzpomínky
25.09.2025

Trendy v udržitelnosti

Cílem společnosti Mondelez je tvořit business, který je nejen sladký, ale hlavně udržitelný.
Novinka člena POPAI CE
Trendy v udržitelnosti
24.09.2025

V BRAND CONCEPT jsme představili náš nový vánoční katalog „Vánoční nabídka 2025“

Budeme rádi, když se katalog stane inspirací při výběru dárků pro vaše zákazníky, obchodní partnery nebo zaměstnance.
Novinka člena POPAI CE
V BRAND CONCEPT jsme představili náš nový vánoční katalog „Vánoční nabídka 2025“
23.09.2025

Firemní dárky z Manufaktury – reprezentativní pozornost z české přírody

Firemní dárky jsou osvědčeným způsobem, jak poděkovat klientům, obchodním partnerům i zaměstnancům a posílit vzájemné vztahy. Manufaktura nabízí řešení, které spojuje reprezentativní vzhled, praktičnost, péči a hodnoty české výroby.
Novinka člena POPAI CE
Firemní dárky z Manufaktury – reprezentativní pozornost z české přírody
Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙