Knihovna POPAI

POPAI CE dlouhodobě realizuje a koordinuje projekty, které zkoumají 
účinnost  marketingové komunikace v místech prodeje, analyzují nákupní 
chování a rovněž se zabývají analýzou trhu in-store komunikace 
z hlediska jeho objemu, struktury i z hlediska postojů zadavatelů 
reklamy a maloobchodu.

Průzkumy

POPAI CE dlouhodobě realizuje a koordinuje projekty, které zkoumají účinnost  marketingové komunikace v místech prodeje, analyzují nákupní chování a rovněž se zabývají analýzou trhu in-store komunikace z hlediska jeho objemu, struktury i z hlediska postojů zadavatelů reklamy a maloobchodu.
Informace o novinkách či zajímavých projektech členských společností.<br>

Speciály z POPAI

Informace o novinkách či zajímavých projektech členských společností.
V rámci zavádění nových forem odborných akcí POPAI CE vytvořila inovativní reportážní semináře. <br>On-line semináře byly v době covidu jedinou možností, jak naše členy vzdělávat. <br>

Reportážní semináře POPAI CE

V rámci zavádění nových forem odborných akcí POPAI CE vytvořila inovativní reportážní semináře.
On-line semináře byly v době covidu jedinou možností, jak naše členy vzdělávat.
POPAI CE realizuje dlouhodobý projekt spolupráce se zástupci a 
studenty vysokých škol, jejichž zaměřením je obor marketingu, reklamní 
grafiky a designu. <br>Díky těmto aktivitám je problematika in-store 
komunikace systematicky zapojována do standardního výukového programu 
vedle ostatních tradičních formátů marketingové komunikace.<br>

Úspěšná spolupráce POPAI CE s vysokými školami pokračuje

POPAI CE realizuje dlouhodobý projekt spolupráce se zástupci a studenty vysokých škol, jejichž zaměřením je obor marketingu, reklamní grafiky a designu.
Díky těmto aktivitám je problematika in-store komunikace systematicky zapojována do standardního výukového programu vedle ostatních tradičních formátů marketingové komunikace.
Cílem tohoto projektu POPAI CE  bylo vytvořit standardizovaný
 materiál sjednocující základní typy POP prostředků umisťovaných v 
maloobchodním prostředí. <br>Do materiálu jsou rovněž zařazena digitální a 
interaktivní média i nástroje multisenzorické komunikace v souladu 
s vývojem oboru marketing at retail a s využíváním nových nástrojů 
komunikace v in-store.<br>

Sjednocená typologie POP médií v maloobchodě

Cílem tohoto projektu POPAI CE  bylo vytvořit standardizovaný materiál sjednocující základní typy POP prostředků umisťovaných v maloobchodním prostředí. 
Do materiálu jsou rovněž zařazena digitální a interaktivní média i nástroje multisenzorické komunikace v souladu s vývojem oboru marketing at retail a s využíváním nových nástrojů komunikace v in-store.
Asociace POPAI CENTRAL EUROPE vydala ve spolupráci s dalšími 
oborovými asociacemi aktualizovanou verzi komplexní mapy marketingových 
komunikací, která zahrnuje detailní dělení podlinkových aktivit.<br>

Mapa marketingových komunikací

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE vydala ve spolupráci s dalšími oborovými asociacemi aktualizovanou verzi komplexní mapy marketingových komunikací, která zahrnuje detailní dělení podlinkových aktivit.

Materiály pro členy POPAI CE

Soubory odborných materiálů jsou exkluzivně určeny pro členy POPAI CE v rámci členských výhod. Vstup do této sekce je podmíněn zadáním přístupových údajů.
OBSAH SEKCE PRŮBĚŽNĚ DOPLŇUJEME

Archiv materiálů z oboru marketing at retail.<br>

Archiv

Archiv materiálů z oboru marketing at retail.
Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙