Elegantní a moderní stánek s podsvícením evokoval návštěvu klenotnictví. Zákazník tak mohl na odborném kongresu prezentovat špičkové produkty v péči o pleť, a zároveň poskytnout spotřebitelům nezapomenutelný zážitek.
Elegantní a moderní stánek s podsvícením evokoval návštěvu klenotnictví. Zákazník tak mohl na odborném kongresu prezentovat špičkové produkty v péči o pleť, a zároveň poskytnout spotřebitelům nezapomenutelný zážitek.
Stánek z kombinace prémiových permanentních materiálů byl mimo jiné vybaven 24/7 televizí pro doplňkovou prezentaci značky Eucerin. Celostní realizace stánku nabídla hosteskám možnost elegantně představit špičkové produkty. Designové podsvícení panelů podtrhlo stylovost a jednotlivé kosmetické kousky tak lépe vynikly. Prostor kolem umožnil přirozenou interakci a debatu nad inovativní dermokosmetikou, a hostům tak byly poskytnuty nejen informace v krásném a zážitkovém prostředí.
První využití stánku proběhlo v rámci odborného kongresu pro dermatology v Olomouci. Hlavní komunikace byla zaměřena na patentovanou látku thiamidol, kterou spotřebitelky i spotřebitelé najdou v produktech řady ANTI-PIGMENT. Variabilita řešení samozřejmě umožňuje měnit jednotlivé prvky a komunikaci dle potřeby akce a kampaně. Přizpůsobeny tomu byly nejen použité materiály, ale také řešení balení jednolitých komponentů.