29.08.2024

Hornbach bojuje proti lenosti s humorem a nadsázkou

Novinka člena POPAI CE

Ruce, které vás nenechají v klidu, dokud ve vás neprobudí kutila, jsou hlavním prvkem nové kampaně HORNBACHu. Viditelná bude v televizi, online, na sociálních sítích nebo v OOH. V rámci PR se o její podporu v Česku postará agentura Czech Promotion.

Vzájemný vztah mezi kutily a jejich rukama je často opakující se motiv v komunikaci HORNBACHu. V nejnovějším televiznímspotu sledujeme ruce, které se chtějí pustit do práce na projektu, zatímco hlavní hrdina se ještě povaluje na pohovce. Ruce proto uštědří svému majiteli neobvyklou lekci, která ho probere k tvůrčí aktivitě.

„Bez souhry rukou a vůle se neobejde žádný kutil, ani žádný úspěšný projekt. Spot proto rozehrává ve výrazné nadsázce myšlenku, co nastane, když taková spolupráce nefunguje a jaké poučení z toho také vyplývá: ruce a naše odhodlání jsou možná tím nejcennějším a nejkouzelnějším nástrojem, který v žádném obchodě nekoupíte,“ vysvětluje David Kolář, vedoucí oddělení marketingu pro Českou republiku a Slovensko společnosti HORNBACH.

Reklamní spot vyrobila firma Tony Petersen Film pod vedením výkonného producenta Michaela Duttenhöfera. Pod kreativou je tradičně podepsána agentura HeimatTBWA. Režie se ujal Steve Rogers.
Kampaň „Poslouchej svoje ruce“ poběží od konce srpna až do října současně v několika evropských zemích. V televizi se v Česku reklamní spot představí na kanálech stanic skupiny FTV Prima.Kromě hlavního spotu v sobě kampaň zahrnuje aktivity na sociálních médích, v online, tištěných médiích a ve venkovní reklamě. Jejich spojujícím prvkem bude záměrně výrazný a barevný pop-artový styl. Motivy nafotil, ilustroval a animoval Björn Ewers, kterého zastupuje společnost Cosmopola.


Credits kampaně a televizního spotu:
Název kampaně:                     Poslouchej svoje ruce
Klient:                                         Hornbach
Značka:                                      Hornbach
Nasazení spotu od – do:       konec srpna až říjen 2024
Kreativní agentura:                 HeimatTBWA
Producenti:                               Michael Duttenhöfer, Florian von der Heydt              
Mediamix kampaně:              TV, online, sociální média, OOH, print.


Režie TV spotu:                       Steve Rogers
Kamera:                                     Daniel Landin
Hudba:                                       Machine New York
Sounddesign:                          David Arnold / Fridge Audio


Více informací najdete na: www.hornbach.cz  
Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ  

O společnosti Hornbach: 

Skupina HORNBACH je nezávislá rodinná společnost kótovaná na burze. Počátky HORNBACHU sahají až do roku 1877, jako jediná ze segmentu pro kutily tak má za sebou historii sahající přes šest generací.  Ve finančním roce 2023/24 dosáhla čistých tržeb 6,2 miliardy EUR. Společnost v současné době provozuje více než 170 velkoplošných prodejen pro stavbu, dílnu, zahradu z toho 10 v České republice.
Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Řada nezávislých testů a studií potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis. Společnost Hornbach patří mezi zodpovědné zadavatele reklamy a podporovatele spolku NELEŽ. Se svým ESG reportem, který vydává již od roku 2021 dokazuje, že základním stavebním kamenem je udržitelnost, kterou promítá do všech oblastí své činnosti.
Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovanou stavební a zahradní prodejnu (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980), první DIY prodejnu s integrovanými Drive-In stavebninami (2003) a online obchodem (2010). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí více než 25 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙