Ruce, které vás
nenechají v klidu, dokud ve vás neprobudí kutila, jsou hlavním prvkem nové
kampaně HORNBACHu. Viditelná bude v televizi, online, na sociálních sítích
nebo v OOH. V rámci PR se o její podporu v Česku postará agentura
Czech Promotion.
Vzájemný vztah mezi
kutily a jejich rukama je často opakující se motiv v komunikaci HORNBACHu.
V nejnovějším televiznímspotu
sledujeme ruce, které se chtějí pustit do práce na projektu, zatímco hlavní
hrdina se ještě povaluje na pohovce. Ruce proto uštědří svému majiteli
neobvyklou lekci, která ho probere k tvůrčí aktivitě.
„Bez souhry rukou
a vůle se neobejde žádný kutil, ani žádný úspěšný projekt. Spot proto rozehrává
ve výrazné nadsázce myšlenku, co nastane, když taková spolupráce nefunguje
a jaké poučení z toho také vyplývá: ruce a naše odhodlání jsou možná tím
nejcennějším a nejkouzelnějším nástrojem, který v žádném obchodě nekoupíte,“ vysvětluje David Kolář, vedoucí
oddělení marketingu pro Českou republiku a Slovensko společnosti HORNBACH.
Reklamní spot
vyrobila firma Tony Petersen Film pod vedením výkonného
producenta Michaela Duttenhöfera. Pod kreativou je tradičně podepsána
agentura HeimatTBWA. Režie
se ujal Steve Rogers.
Kampaň „Poslouchej svoje ruce“ poběží od konce srpna až do října
současně v několika evropských zemích. V televizi se v Česku reklamní
spot představí na kanálech stanic skupiny FTV Prima.Kromě hlavního spotu v sobě kampaň
zahrnuje aktivity na sociálních médích, v online, tištěných médiích a ve
venkovní reklamě. Jejich spojujícím prvkem bude záměrně výrazný a barevný
pop-artový styl. Motivy nafotil, ilustroval a animoval Björn Ewers, kterého zastupuje
společnost Cosmopola.