09.12.2025

POPAI STUDENT AWARD 2025 ocenila nejlepší studentské nápady v in-store komunikaci

Novinka POPAI CE

Soutěž POPAI STUDENT AWARD patří již téměř dvacet let úspěšným projektům spolupráce asociace POPAI CE s českými a slovenskými školami se zaměřením na marketingovou komunikaci. Propojuje studenty s reálnou praxí a nabízí jim možnost vytvořit návrhy nových in-store řešení a komunikačních kampaní na základě zadání od významných zadavatelů. Pro mladé kreativce tak představuje jedinečnou příležitost ukázat talent a získat cenné zkušenosti.

Každý ročník přináší svěží pohled a originální nápady mladých tvůrců – a 19. ročník nebyl výjimkou. Do soutěže se letos zapojilo více než 70 studentských prací a porota opět neměla jednoduchou úlohu vybrat vítěze napříč třemi kategoriemi.

Soutěž tradičně vzniká ve spolupráci s významnými partnery. Pro tento ročník jimi byly společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko (kategorie Návrh In-store komunikační kampaně), Pivovary Staropramen (Grafický 2D návrh) a Perfetti Van Melle Czech Republic (Design POP materiálu).

V kategorii Grafický 2D návrh na základě briefu společnosti Pivovary Staropramen, zvítězila práce „Výčepní 2026“ od Veroniky Roubalové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Porotu v této kategorii zaujaly také další návrhy. Cenu za kreativitu získala Viktorie Grusová ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové za svou soutěžní práci „Staropramen – Král výčepu. Cenu sympatie si odnesla Karolína Princová z Vysoké školy kreativní komunikace za návrh „Výčepní 2025 – Pivo podle plánu“.

V kategorii Design POP materiálu, připravené ve spolupráci se společností Perfetti Van Melle Czech Republic, porota udělila první místo práciChupa Chups“, jejíž autorkou je Sabina Juřenová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ocenění v podobě Ceny kreativity získala práce „LoliPlay“ od Kateřiny Vašicové, rovněž z Fakulty multimediálních komunikací UTB Zlín. Cenu sympatie si v této kategorii odnesla Julie Kadaňková ze Střední umělecké školy Ostrava za svůj návrh „Wheel of Fortune“.

V kategorii In-store komunikační kampaň dle zadání společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se na prvním místě umístila práce „Cherry on top“, jejíž autorkou je Anna Darebníčková z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Ocenění byla předána v rámci programu POPAI DAY 2025, který se uskutečnil 27. listopadu 2025 v pražském kongresovém centru O2 universum. Letošní ročník soutěže znovu potvrdil, že mladí tvůrci přinášejí do oboru marketingové komunikace odvahu experimentovat a přicházet s řešeními, která inspirují profesionály i zadavatele.

Kompletní výsledky soutěže najdete ZDE.

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙