08.12.2025

POPAI AWARDS: Agentura POS Media získala 11 cen

Novinka člena POPAI CE

V letošní ročníku POPAI AWARDS bodovala instorová agentura POS Media, která získala za svá vystavení 11 ocenění.

Už sedmnáctý ročník prestižní soutěže POPAI AWARDS se na konci listopadu uskutečnil v O2 Universu v Praze. Soutěž představuje to nejlepší, co bylo v oblasti in-store komunikace v uplynulém roce realizováno a patří mezi vrcholné události oboru. Vzhledem k tomu, že POPAI AWARDS má návaznost na globální soutěž Shop!/POPAI GLOBAL AWARDS a na celoevropskou soutěž SHOP! Awards Paris v Paříži, představuje pro agentury také příležitost zvýšit svou prestiž nejen v rámci České republiky, ale i v zahraničí.

Stoupající význam soutěže ostatně odráží i počet exponátů, které do ní agentury každoročně přihlašují. Zatímco vloni bylo přihlášeno rekordních 128 retailových řešení, letos byl tento rekord ještě překonán a porotci posuzovali 165 exponátů, které byly přihlášeny v 21 kategoriích.

Čtyři zlatá vystavení – Proud, Purina, Magnum, Becherovka

Stejně jako vloni, i v letošním ročníku zazářila instorová agentura POS Media, které se ve velké konkurenci podařilo získat 11 ocenění a zástupci POS Media si přišli pro 4 ceny za první, 5 cen za druhé a 2 ceny za třetí místo.

Z „dílny“ POS Media zaslouženě upoutal pozornost shelfstoper pro značku piva Proud, který porotci ocenili zlatou medailí. Shelfstopper byl realizován jako součást kampaně „Obrať proud“ a využívá ambigramu na etiketě lahve, který umožňuje číst nápis „Proud“ i při otočení o 180º. Současně vtipným způsobem navazuje na probíhající kampaň, která propojuje lehkost piva Proud se zážitkem letu ve stavu beztíže.

Zájem odborné veřejnosti vzbudil i shop-in-shop navržený pro značku Purina, který získal další první cenu.

V jeho případě porota ocenila koncepci vystavení, kdy je kočka umístěná na „pódiu“, k němuž vedou schody potažené červeným koberce. Role koček, coby celebrit, které si zaslouží to nejlepší z nejlepšího, je tak komunikována zcela jasně. Celkově luxusní dojem umocňuje bílá barva shop-in-shopu doplněná o zlaté prvky.

Třetí zlato si odneslo vystavení, které agentura POS Media navrhla pro značku Magnum.

Ta rozšiřovala své portfolio o dvě novinky, které potřebovala komunikovat. Značka Magnum je vnímána spotřebiteli jako luxusní a prémiová a tomu odpovídá i vyznění vystavení, u kterého byl akcentován moderní vzhled a originální design. Zářivému vystavení dominují zlaté prvky, které nejenže poutají pozornost, ale zároveň u zákazníků evokují spojení s exkluzivitou. Tento dojem je navíc umocněn atraktivními světelnými efekty.

Nejvyšší ocenění si odnesl také shop-in-shop vytvořený pro značku Becherovka.

Agentura POS Media vytvořila vystavení, které představuje limitovanou edici tradičního bylinného likéru s ovocnými tóny. Podoba shop-in-shopu v zákaznících evokuje tradiční trhy ve středomoří, kde šťavnaté citrusy dozrávají. Výrazný branding je zde zkombinován s přírodním dekorem. Důležitou součástí nosiče jsou samotné citrusy i šlahouny umělých květin, které podtrhují jeho svěží a vizuálně výrazné vyznění. Do prostoru prodejny včleňuje vystavení podlahová samolepka s motivem rozkrojených pomerančů a pomerančových listů. Tento prvek navazuje na „citrusový“ motiv, který se prolíná celým vystavením, a podtrhuje tak jeho atmosféru i kompaktnost.

„Tím, jak dopadl letošní POPAI AWARDS jsme samozřejmě nadšeni, protože konkurence byla skutečně obrovská. Množství cen vnímáme nejen jako ocenění naší celoroční práce, ale i potvrzení kvality, na které si tolik zakládáme,“ říká ředitelka POS Media, Dana Běloušková. „Ráda bych proto poděkovala celému týmu POS Media, ale také našim klientům, kteří nám dávají svou důvěru a díky kterým jsme mohli dát průchod své kreativitě.“

„Každý další ročník POPAI AWARDS je potvrzením toho, že se in-store marketing rozvíjí a posouvá a význam tohoto oboru neustále roste. Vzrůstající konkurence s sebou nese nutnost zlepšování se a není jednoduché v ní obstát. Proto jsem velmi hrdá na to, že se nám to v POS Media daří a množství ocenění, které se nám podařilo letos získat, je toho tím nejlepším důkazem,“ uzavírá Dana Běloušková.

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙