Ve spolupráci s Českou marketingovou společností (ČMS),BIBS – vysoká škola, Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe, uskutečnila společnost ppm factum research další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě.
Dotazování proběhlo v rámci programu
Factum Omnibus ve dnech 24. 1. – 5. 2. 2013 metodou osobních rozhovorů
na reprezentativním výběrovém souboru 987 občanů České republiky ve věku
od 15 let, získaném kvótním výběrem.
Z výsledků nového
průzkumu vyplynulo, že reklama v místě prodeje je přijímána zákazníky ve
srovnání s jinými typy médií jednoznačně nejlépe. Zákazníci nejsou
touto reklamou přesyceni, 58% populace tvrdí, že si jí všimne a 31%
podle ní nakupuje. Třetina zákazníků by dokonce uvítala více prezentací a
ochutnávek v prodejnách, kde si výrobek mohou vzít do ruky, vyzkoušet,
ochutnat apod.
Podrobné informace o průzkumu formou tiskových zpráv a prezentací s vybranými výsledky studie jsou v příloze.