Výsledkem je atraktivní spotřebitelská soutěž, která od 1. 6. do 31. 7. 2025 nabídne možnost vyhrát setkání s kapelou v backstage, VIP vstupenky na výroční koncert v O2 areně, vouchery do Alzy a mnoho dalších cen.
Výsledkem je atraktivní spotřebitelská soutěž, která od 1. 6. do 31. 7. 2025 nabídne možnost vyhrát setkání s kapelou v backstage, VIP vstupenky na výroční koncert v O2 areně, vouchery do Alzy a mnoho dalších cen.
Princip soutěže je jednoduchý: stačí zakoupit jakýkoliv výrobek značky Opavia, nahrát účtenku na soutěžní web a čekat na losování výherců.
Prodejní místa budou výrazně podpořena kreativními POS materiály s jasnou komunikací soutěže. Kampaň bude navíc v průběhu června a července podpořena televizní a online reklamou, čímž se maximalizuje zásah a angažovanost zákazníků.