Přesně čtvrt století nese dnes už většina reklamního textilu ve střední Evropě symbol černého orla na etiketě. Adler, což je symbolický překlad dravce v němčině, se postupně přeměnil na MALFINI, jak je nazýván v kreolštině. Ale není to jen jméno firmy, co se za zmíněných 25 let změnilo.
Pokud se podíváme na firmu v číslech, stačí začít u dodávek textilu: ze 32 tisíc triček ve čtyřech barvách z prvního kontejneru, prodaných za čtrnáct dní, se MALFINI dnes dostává na čtyři stovky kontejnerů ročně s příjmem desítek milionů kusů textilu v téměř 80 barevných variacích. Reklamní textil doplnily pracovní oděvy, zastaralou budovu skladu v Ústi nad Labem nahradilo moderní logistické centrum v Ostravě s robotickou technologií a automatizovanými procesy naskladnění i distribuce. Dva zakladatele, spolužáky z ústecké střední školy, dnes doplňuje téměř čtyři sta pracovníků nejen v České republice, ale i v zemích Evropy a Asie. Krajskému městu na severu Čech, kde má MALFINI již 25 let své domovské sídlo, zůstávají původní majitelé stále věrni.