Udržitelnost v reklamních předmětech není jen o recyklovaných materiálech nebo místě výroby. To hlavní je kvalita a funkčnost. Čím déle předmět slouží, tím menší stopu po sobě zanechává. Díky našemu členství v mezinárodní oborové asociaci IPPAG máme přístup k unikátnímu nástroji Carbon Tracking Tool, který umožňuje přesný výpočet uhlíkové stopy konkrétní zakázky. Takové elegantní kovové pero Pierre Cardin Denise má uhlíkovou stopu 181 g CO₂e na kus. U objednávky 1 000 kusů to znamená přibližně 181 kg CO₂e. A právě tyto emise se snažíme snižovat – nejen výběrem dlouhodobě použitelných produktů, ale i jejich kompenzací prostřednictvím firemního sázení stromů, které má reálný, měřitelný dopad.
Díky tomu mohou být produkty našich značek Schwarzwolf, Vanilla Season a Pierre Cardin označeny jako uhlíkově neutrální. Nejde jen o slovíčka, ale o konkrétní činy, data a výsledky. Věřím, že značka má nést zodpovědnost. Nejen za to, co vytvoří. Ale i za to, co po ní zůstane.
Tým iMi Partner