V podvečer 16. května 2024 se v příjemném klasickém prostředí
Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým
výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. Večerem provázel
zkušený a vtipný moderátor Karel Voříšek. Čestná prezidentka ČMS doc. Jitka
Vysekalová přivítala již po devatenácté všechny hosty a zdůraznila tradiční
hodnoty na kterých je soutěž založena. Prezident společnosti ing. Tomáš
David doplnil aktuální informace o dění v ČMS a předseda poroty doc. Miroslav
Karlíček ocenil úroveň přihlášených projektů, odpovídající vysokým nárokům
této prestižní soutěže. Součástí byla i soutěž studentů MARKETÉR ROKU JUNIOR,
jejichž práce pozitivně hodnotila porota vedená prof. Lucií Spalovou. Pro
vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s
Velkým modrým delfínem v novém působivém designu z díly uměleckého
skláře Vladimíra Zubričana. Na
oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a
partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i zvláštní
ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.
Výsledky
🐬Hlavní cenu soutěže Velkého modrého delfína si odnesl🐬
🌊Blahoslav Dobeš, ředitel
prodeje a marketingu, Moravská ústředna Brno za úspěšný re-branding značky
s dlouholetou tradicí a vytvoření nové značky MUNABO
I letos se
porota rozhodla udělit mimořádným projektům
Růžového
delfína, Zeleného delfína a Zlatého delfína
Zlatý delfín
Kristýna Černá Daniela Kolářová, SuperZoo – Plaček
Pet Products za kompletní využití filmového partnerství ke zvýšení povědomí o značce, zlepšení
positioningu a růstu tržeb
Zelený
delfín
Mgr. Jan Šumbera, Černá louka Ostravské vánoce za excelentní organizaci
významného regionálního tématického eventu
Růžový
delfín
Ing. Radka Vlažná, České dráhy za úspěšnou strategii
a dlouhodobý koncept, zaměřený na zlepšení vnímání značky
DUHOVÍ DELFÍNI (abecedně)
Ing. Miroslava
Bušková, United Bakeries za úspěšné zavedení kváskové řady Baker Street na trh
Jan Daneš,
Startup Media Quizit za realizzci projektu Quizit jako nového nástroje
interaktivního marketingu
Ing. Jindřich Hovorka, Bauhaus za kreativní dlouhodobou kampaň založenou
na využití známé osobnosti s humoru a nadsázky
Lubica
Mieresová, Kofola za úspěšnou realizaci kampaně „Láskyplný páteček“, zaměřené
na refresh kultovní značky Kofola
Mgr. David Sladovník a Václav Koukolíček, CocaCola
za realizaci edukativní kampaně „Navždy spolu“, zaměřenou na recyklaci PET
lahví a víček
Zbyněk Vičar, Vinařský fond za kvalitní realizaci
aktivační multikanálové kampaně brandu „Vína z Moravy, vína z Čech“
Vít Vojtěch, Penny Market za kampaň „Spartakiáda“,
komunikující téma atraktivních cen
MALÍ DELFÍNI (abecedně)
Marko
Blaževič, Popeyes-Rex Concept za inovativní strategii pro launch první
restaurace Popeyes v ČR
Miloš Červinka, Papilo 24print za zavedení nové značky v oblasti
individualizovaného tisku velkoplošných obrazů
Mgr. Tomáš Gregořica, Brašnářství Tlustý za systematickou transformaci
značky prostřednictvím vhodné komunikační strategie
Jiří Herian, Seznam.cz za realizaci brandové kampaně zaměřené na zvýšení
návštěvnosti domovské stránky Seznam.cz
Ing. Jan Kodada Gebrüder Weiss za inovativní využití umělé inteligence
online kampaně
Ing. Vladimír Kožíšek, MEDIAN za projekt tiskového GRP s cílem
korekce pozice tisku v konkurenci ostatních mediatypů
Ing. Rebeca Vacková, HERO Czech Sunar za realizaci dlouhodobého projektu
pro obnovení tržního podílu značky Sunar
ZVLÁŠTNÍ CENY
Ing. Kateřina Petko, Czechoslovak Group za návrh nové vizuální identity –
cenu převezme Lukáš Novotný, manažer marketingu Czechoslovak Group
Ing. Martin
Hejl, THIMM obaly za úspěšnou realizaci projektu „vtipný hravý marketing aneb
z vlnité lepenky cokoli „
Čestné uznání za úspěšnou nominaci (v
abecedním pořadí)
Radovan Auer,
Svět knihy za přeměnu knižního festivalu Svět knihy na kulturně společenskou
akci, která propaguje čtení a vzdělání obecně
PhDr. Ivan Duškov, VZP za inovativní využití principu e-commerce při
zvýšení zdravotní gramotnosti a posílení pozice značky
Ph.D. Radim Pařík, PRPartners Asociace vyjednávačů za realizaci
komunikačního projektu zaměřeného na vyjednávání a rétoriku a ovlivňování
Ing. Věra Šejdová, PENAM za redesign značky FIT den včetně nového
designu, komunikace, výrobků i kampaně
Ing. Tomáš Richtr, Hero Czech Corny za úspěšnou marketingovou podporu
nového produktu
Michal Roud, M+H za realizaci nové komunikační strategie
Mgr. Šuchrat Saidov, SILON za inovativní využití CSR aktivity
Marketér roku junior 2023
Vítězem soutěže MARKETÉR ROKU JUNIOR
2023 se stal
studentský tým z Vysoké školy
ekonomické v Praze
Jakub Rožboud a Štěpán Kutmon za projekt Komunikace regionálních výrobků a
značky Džemy Vališ
Cenu za kvalitu výchozí analýzy
získal Bc. Filip Janás, z UTB Zlín za projekt
Mikroregion Znojemsko a Podyjí
Cenu za marketingovou strategii
studentský tým s Bc. Kristina Nagyová, Bc. Kristina Svoradová, Bc. Oryna Martiushenko,
z University Konstantina Filozofa v Nitře
za projekt Tribeč
Cenu za komunikační strategii/
kreativitu projektu
studenský tým Alžběta Drozenová, Anna Marie Hořejší, Eliška Jarošová z University College Prague, za projekt
Kyselé okurky
Cenu za realizovatelnost návrhu
studentský tým Bc. Dominika Danišová, Bc. Patrik Keresztes-Nagy z University Konstantina Filozofa
v Nitře, za projekt Nový park na Sihoti
Popisek
k fotografii:
předání hlavní ceny soutěže Velkého modrého delfína panu Blahoslavu Dobešovi,
řediteli prodeje a marketingu, Moravská ústředna Brno