ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
Akce pod garancí sekce Digitální komunikace POPAI CE.
Výběr trendů a inspirativních novinek v oblasti digitální komunikace na retailovém trhu.
Mění AI budoucnost retailu - nebo je to jen buzzword? Digitalizace a automatizace proměňují výrazně retailové prostředí. Otázka, zda je umělá inteligence skutečně efektivním pomocníkem, však zůstává otevřená. Rozvoj AI je v sektoru retailu bezpochyby na vzestupu, Skutečný rozvoj však teprve přichází, jeho směr i dopad jsou zatím více nejisté než revoluční. Kde už AI opravdu funguje? Inspirujte se konkrétními příklady úspěšného využití umělé inteligence v reálném prostředí.
Časový harmonogram semináře
12.30 – 13.00 Registrace účastníků semináře, občerstvení
13.00 – 14.20 První část semináře
14.20 – 14.40 Pauza na kávu a občerstvení
14.40 – 16.00 Druhá část semináře
Moderuje: David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE
Jak AI pomáhá v rámci procesů v retailu?
Od chodu provozoven až po monetizaci v retailovém
prostoru… co nás čeká v blízké budoucnosti a jaké dopady bude mít AI na
retailové prostředí?
Pavel Kozler, Executive Director, KNOWINSTORE
Jak díky AI usnadnit zákazníkům výběr produktů?
Objevte, jak chytré technologie zjednodušují nákupy - online i v prodejnách.
Tomáš Růžička, e-commerce manager, ROSSMANN Czech Republic
Zbrusu nový retailový koncept propojující umělou inteligenci,
zážitek, personalizaci a sociální sítě
Zažijte inovativní kampaň na vlastní kůži!
Martin Lalúch,
Obchodní ředitel, Retail of the Future
Pohled spotřebitelů na
využití AI a další prvky digitálních nástrojů v místě prodeje
Výsledky výzkumu pro POPAI CE.
Radek Jiřičný, Research Director, InsightLab
Jak spojit sílu online světa influencerů s in-store?
Že sledující influencera nedorazí na event nebo na
in-store aktivaci? Zjistíte, jak využít z vaší akce maximum a přitom originálně
zapojit i influencery a dostat Gen Z od obrazovek tam, kam potřebujete.
Martin Fryč, Oportunity Manager, World of Online
Změna programu vyhrazena.
Mediálním partnerem semináře je časopis Retail News.
Partnery semináře jsou společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, Asociace komunikačních agentur (AKA), Magenta Experience Centrum.
Členové POPAI CE se mohou
semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
- 2
zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
- dalším
zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický
poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj.
celkem 3.630 Kč.
Prosíme
o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500
vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN
CZ6855000000003933950001
Po
obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol
uveďte číslo faktury.
Počet
účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání
přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.