ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
Akce pod garancí sekce Digitální komunikace POPAI CE.
Výběr trendů a inspirativních novinek v oblasti digitální komunikace na retailovém trhu.
👉 Mění AI
budoucnost retailu - nebo je to jen buzzword?
Digitalizace
a automatizace proměňují výrazně retailové prostředí. Otázka, zda je umělá
inteligence skutečně efektivním pomocníkem, však zůstává otevřená. Rozvoj
AI je v sektoru retailu bezpochyby
na vzestupu, Skutečný rozvoj však teprve přichází, jeho směr i
dopad jsou zatím více nejisté než revoluční.
👉 Kde už AI opravdu funguje?
Inspirujte se konkrétními příklady úspěšného využití umělé inteligence v
reálném prostředí.
👉 Jak díky AI usnadnit nakupování věrným zákazníkům?
Objevte, jak chytré technologie zjednodušují nákupy - online i v prodejnách.
👉 Jak spojit sílu online světa influencerů
s in-store?
👉 Představíme
zbrusu novou kampaň propojující umělou inteligenci, zážitek, personalizaci a
sociální sítě.
Účastníci si navíc budou moci
inovativní koncept zažít na vlastní kůži - přímo v místě konání akce místě
na reálném touch pointu.
Moderuje: David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE
Jaroslav Anelt, Brand Manager, ROSSMANN Czech Republic
Pavel Kozler, Executive Director, KNOWINSTORE
Martin Fryč, Oportunity Manager, World of Online
Martin Lalúch,
Obchodní ředitel, Retail of the Future
Marek Kolařík, Co Founder & CEO, UGO! Media
Změna programu vyhrazena.
Mediálním partnerem semináře je časopis Retail News.
Partnery semináře jsou společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, Asociace komunikačních agentur (AKA), Magenta Experience Centrum.
Členové POPAI CE se mohou
semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
- 2
zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
- dalším
zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický
poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj.
celkem 3.630 Kč.
Prosíme
o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500
vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN
CZ6855000000003933950001
Po
obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol
uveďte číslo faktury.
Počet
účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání
přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.