Do letošního ročníku POPAI AWARDS bylo přihlášeno rekordních 128 retailových řešení. Přesto se vaší agentuře podařilo získat 12 ocenění. Čekala jste takový výsledek?
Upřímně musím říci, že velikost letošní konkurence v POPAI AWARDS pro mě byla velkým překvapením. Vzhledem k tomu, že se jedná o prestižní soutěž, pokaždé je přihlášeno množství exponátů, ale letošní ročník byl v tomto ohledu skutečně extrémní. Jde o jednoznačný důkaz toho, že náš obor roste, což je samozřejmě dobře. Nicméně při pohledu na množství přihlášek jsem si říkala, že bude velké štěstí, pokud vůbec něco vyhrajeme a náš tým bude za svou práci oceněný. Množství cen, které jsme nakonec získali, pro mě bylo obrovským překvapením a vnímám je jako jednoznačné uznání kvality naší práce!
Co je, podle vás, klíčem k tak výjimečnému úspěchu?
Neměli jsme jednoduchou startovací pozici, protože konkurence je obrovská a POS Media zřídilo kreativní oddělení teprve před pěti lety. Klíčem k úspěchu je však, podle mého názoru, nastavení interního procesu. Vzhledem k tomu, že máme po celé Evropě 6 poboček, máme velkou zásobárnu kreativních inspirací a zkušeností, které můžeme sdílet napříč zeměmi. Klíčová je ale spolupráce celého týmu! Nešlo by to bez našich kreativců, stejně jako key accountů, kteří dokáží posbírat od klientů všechny důležité informace a reagovat na jejich potřeby. Výsledkem sehraného týmu jsou potom realizace, na které můžeme být hrdí.
Podle čeho jste vybírali konkrétní realizace, které byly nakonec do soutěže přihlášeny?
Nejtěžší bylo vybrat, které realizace do soutěže přihlásíme a které ne. Brali jsme v úvahu hned několik faktorů. Jednak to byla náročnost zpracování a technologií, zároveň jsme si ale jednotlivé exponáty „testovali“ i na LinkedInu a sledovali jsme, jak se sledujícím líbí a jaké jsou na ně ohlasy. Podpořili nás i klienti, kteří sami chtěli některé realizace nominovat. Obrovský úspěch, kterého se nám podařilo v letošních POPAI AWARDS dosáhnout, tak vnímáme nejen jako ocenění naší práce, ale i jako důkaz toho, jak velký kus cesty jsme společně ušli!