27.05.2025

Letní kampaň „Summer Drinks“ přináší osvěžení napříč retailovým trhem

Novinka člena POPAI CE

Léto je obdobím odpočinku, setkávání s přáteli – a samozřejmě také osvěžujících drinků.

Na tuto vlnu jsme se ve Stocku naladili s kampaní „Summer Drinks“, která právě vstupuje na trh a přináší s sebou energii, barvy a inspiraci pro každodenní letní chvíle.

Design vystavení se nese v duchu zářivých letních barev, kde dominují tyrkysová a žlutá – symboly vody, slunce a prázdninové atmosféry. Celý koncept je vizuálně zarámován jako plážový domeček, jehož výrazným prvkem jsou sluneční brýle s odrazem osvěžujících drinků – hravý detail, který okamžitě přitahuje pozornost zákazníků.

Každá produktová kategorie je navíc doplněna koktejlovou kartou, která přináší konkrétní recepty, jako jsou například Pink Gin & Tonic, Captain & Cola nebo Metaxa Suntonic. Spotřebitel tak získává okamžitou inspiraci i přehled o tom, co si do košíku přidat pro přípravu jednoduchého a chutného letního drinku.

Vystavení zahrnuje produkty napříč kategoriemi – giny, vodky, tequily i třtinové destiláty. Díky tomu zákazníkům nabízíme široké možnosti pro variabilní letní mixování a podporujeme využití našich značek v různých situacích – od grilování s přáteli až po večerní posezení na terase.

Kampaň „Summer Drinks“ je nasazena napříč celým retailovým spektrem – od hypermarketů až po menší prodejny. Díky promyšlenému POS vystavení a pečlivě vybranému sortimentu dokážeme oslovit široké spektrum zákazníků právě ve chvíli, kdy hledají nápad na osvěžující letní drink.


Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙