K nejvýraznějším realizacím patřil shop-in-shop
Monster & McLaren, který získal 1. místo v kategorii
Nealkoholické nápoje. Atraktivní expozice, zasazená do světa motorsportu,
zaujala nejen po vizuální stránce, ale i svou schopností okamžitě vtáhnout
spotřebitele do světa značky.
Významný úspěch zaznamenalo také půlpaletové
vystavení Sensodyne Clinical White, které obdrželo rovnou dvě ocenění
– 1. místo v kategorii Péče o zdraví a zároveň i
prestižní Cenu za kreativitu. Porota ocenila čistý, prémiový
design, ikonický úsměv zubní lékařky i netradiční 3D prvek – realisticky
vytlačenou pastu z tuby, která se proměňuje ve výraznou číslici „2“ a plní roli
silného komunikačního nosiče v dolní části stojanu. Efektní symbolika úzce
propojuje produkt s benefitní message a výrazně podporuje zapamatovatelnost
vystavení.
Silné zastoupení měla DAGO i v oblasti udržitelných
řešení. Paletové vystavení Bohém si díky ekologickému přístupu
odneslo 1. místo v kategorii Ekologické koncepce. Zcela kartonová
konstrukce, ekologický tisk i absence plastových prvků ukázaly, že
environmentálně šetrné materiály nejsou na úkor designu, ale naopak mohou být
jeho přirozenou součástí.
