07.12.2025

Jedenáct ocenění pro DAGO v prestižní soutěži POPAI Awards 2025

Novinka člena POPAI CE

Úspěšné tažení napříč kategoriemi a uznání od odborné poroty. Společnost DAGO si z letošního ročníku soutěže POPAI Awards 2025 odnáší jedenáct ocenění, která potvrzují vysoký standard v oblasti instore komunikace, důraz na precizní zpracování i schopnost tvořit vystavení s přesahem – ať už jde o zážitek, funkčnost, nebo ekologii.

K nejvýraznějším realizacím patřil shop-in-shop Monster & McLaren, který získal 1. místo v kategorii Nealkoholické nápoje. Atraktivní expozice, zasazená do světa motorsportu, zaujala nejen po vizuální stránce, ale i svou schopností okamžitě vtáhnout spotřebitele do světa značky.

Významný úspěch zaznamenalo také půlpaletové vystavení Sensodyne Clinical White, které obdrželo rovnou dvě ocenění – 1. místo v kategorii Péče o zdraví a zároveň i prestižní Cenu za kreativitu. Porota ocenila čistý, prémiový design, ikonický úsměv zubní lékařky i netradiční 3D prvek – realisticky vytlačenou pastu z tuby, která se proměňuje ve výraznou číslici „2“ a plní roli silného komunikačního nosiče v dolní části stojanu. Efektní symbolika úzce propojuje produkt s benefitní message a výrazně podporuje zapamatovatelnost vystavení.

Silné zastoupení měla DAGO i v oblasti udržitelných řešení. Paletové vystavení Bohém si díky ekologickému přístupu odneslo 1. místo v kategorii Ekologické koncepce. Zcela kartonová konstrukce, ekologický tisk i absence plastových prvků ukázaly, že environmentálně šetrné materiály nejsou na úkor designu, ale naopak mohou být jeho přirozenou součástí.

Další ocenění pro DAGO v soutěži POPAI Awards 2025:

  • 2. místo – Shop-in-shop PURINA GOURMET (Ekologické koncepce)
  • 2. místo – Kreativní paleta LEGO – Botanicals (Hračky)
  • 2. místo – Shop-in-Shop Coca-Cola – Mixabilita (Nealkoholické nápoje)
  • 2. místo – Mini Shop-in-Shop Glade – Refreshing Air (Domácí potřeby)
  • 2. místo – Pultový stojan Philips Sonicare (Světelná komunikace)
  • 3. místo – Shop-in-shop Mila (Potraviny)
  • 3. místo – Shop-in-shop Pilsner Urquell Xmas (Alkoholické nápoje)

„Získaná ocenění jsou pro nás obrovským povzbuzením i potvrzením, že má smysl jít cestou detailu, inovace a odpovědnosti. Nebereme to jako samozřejmost – za každým projektem stojí velké úsilí našich týmů a skvělá spolupráce s klienty, kterým tímto děkujeme za důvěru. Vážíme si každého ocenění a zároveň vnímáme, že každá realizace posouvá nejen značky, ale i nás samotné,“ říká závěrem Marek Končitík, Managing Director společnosti Dago.

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙