Přenést jejich vztah ke značce do osobní roviny. To všechno umí event marketing, který teď zažívá obrovský boom.
Začněme úplně jednoduchou otázkou: Co si lépe zapamatujete? To, co někde slyšíte, případně vidíte, nebo to, co sami zažijete? Odpověď není nijak překvapivá. Známá teorie Daleovy pyramidy říká, že si zapamatujeme 10 % toho, co čteme, 20 % toho, co slyšíme, 30 % toho, co vidíme, a 80 % toho, co sami zažijeme. Z toho také vychází event marketing, který propojuje marketingové cíle s prožitkem nebo zážitkem. Statistiky uvádí, že ho ve své marketingové strategii využívá až 70 % marketérů a většina z nich věří, že jde o vůbec nejúčinnější formu marketingu.
Pandemie covidu event marketing sice na určitou dobu utlumila, ale v současné době zažívá skutečný boom. Podle analýzy společnosti Mordor Intelligence se do roku 2029 očekává nárůst objemu event marketingu o 11,6 %.