Češi a reklama v roce 2024
Pravidelný výzkum Postoje české veřejnosti k reklamě - ČEŠI A REKLAMA dlouhodobě mapuje postoje české veřejnosti k reklamě a jejich změny v běhu času. V letošním roce proběhla již 41. vlna tohoto šetření.
Výzkum se zabývá názory veřejnosti na množství i zajímavost reklamy v jednotlivých médiích a odpovídá na řadu otázek, jako například na to, jak se mění postoje lidí k intenzitě reklamy, jakou reklamu lidé očekávají, co jim na reklamě vadí, zda jim pomáhá při nákupu, jaká je společenská role reklamy. Do výzkumu jsou postupně zařazována aktuální témata odpovídající vývoji a významu reklamy nejen jako součásti marketingového mixu, ale i jako důležitého společenského jevu.
Zadavateli letošního výzkumu byla Česká marketingová společnost (ČMS), POPAI CE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV). Šetření realizovala výzkumná agentura ppm factum research.