Udržitelnost se v poslední době stala mimořádně důležitým tématem, které se prolíná všemi oblastmi – a tedy samozřejmě i reklamou. Zejména pro segment POS nosičů, jejichž výroba vyžaduje velké množství materiálu, je udržitelnost velkou výzvou. Jednou ze společností, které si zakládají na zodpovědném přístupu k životnímu prostředí, je přední in-store agentura POS Media, která se snaží v co největší míře aplikovat principy udržitelnosti a ekologického myšlení.
Udržitelný neznamená nekvalitní
Tato filozofie se před nedávnem projevila i při vymýšlení a realizaci unikátního Shop in Shopu pro značku KitKat. „Podmínkou klienta bylo použití ekologických materiálů i postupů,“ říká Dana Běloušková, ředitelka agentury POS Media. „Udržitelnost je totiž zároveň stěžejním tématem klientovy aktuální kampaně, na níž měl Shop in Shop odkazovat.“ Podstatou zmíněné kampaně je komunikace 100% udržitelně získávaného kakaa, z něhož se KitKat vyrábí.
„Vymýšlení udržitelného Shop in Shopu pro nás bylo nejen zajímavou výzvou, ale především příležitostí ukázat, že eko nosič rozhodně nemusí být méně kvalitní, nevýrazný nebo méně působivý. To je totiž předsudek, který u části klientů ještě stále přežívá, ale který nemá žádné opodstatnění,“ vysvětluje Dana Běloušková.