Novým společným projektem POPAI CE, společnosti POS Media ČR a společnosti 7Marsyas Development v oblasti digital signage je měření návštěvnosti v zónách Digital Signage, které proběhlo v červnu 2010 v hypermarketu Tesco, OC Nový Smíchov v Praze.
Cílem měření bylo zjistit celkový počet nakupujících v hypermarketu v
měřeném období, počet nakupujících v sekcích cukrovinky, alkohol a
mléčné výrobky a průměrný čas, který nakupující strávili u LCD obrazovky
s reklamním spotem. V rámci měření byla využita technologie Person
Counter (PCV-05) od společnosti 7Marsayas Development.
Z
výsledků měření vyplynulo, že hypermarket Tesco na pražském Novém
Smíchově, který patří k nejnavštěvovanějším prodejnám Tesco v ČR, denně v
průměru navštíví více než 20.000 zákazníků. Zákazníci nakupují v této
lokalitě nejvíce v pátek okolo 18 hod.
Nejfrekventovanější zónou na prodejní ploše je sekce mléčných výrobků.
Průměrná
doba strávená v okolí LCD obrazovek s reklamním spotem je 12 vteřin,
proto ideální reklamní spot na obrazovkách digital signage by měl být
maximálně v této délce.
Detailní zpráva o výsledcích měření je v příloze.
Daniela Krofiánová