O2 universum, Praha, Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 – Libeň.
Program POPAI DAY 2024:
16. ročník konference
o trendech a perspektivách oboru marketingové komunikace v retailu. Letos
opět dynamický a hybridní: vystoupení osobností z retailového světa, případové
studie, diskusní panely, reportážní vstupy, interakce a networking.
Co
přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává? Jaké jsou faktory,
které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více
peněz?
Tyto otázky a mnoho dalších nás přimělo podívat se na zážitek sofistikovaněji a ponořit se tak do hlubin retailového
zážitku.
Zážitky
v retailu jako do detailu propracované téma představíme v několika
tematických blocích:
Moderují:
Pavel Kozler, Executive Director ve společnosti KNOWINSTORE s.r.o.
Michaela Bernátová,
Trade Marketing Manage
8:00 - 9:00 Registrace účastníků konference
9:00 - 9:15 Zahájení konference, úvodní slovo
9:15 - 12:40 Dopolední program konference
12:40 - 13:30 Pauza na oběd
13:30 - 16:30 Odpolední program konference
16:30 - 18:00 Čas pro setkání, prohlídku soutěžních expozic, ochutnávky
18:00 - 19:00 Networking, registrace účastníků společenského večera, welcome drink
19:00 - 23:00 Společenský večer POPAI DAY 2024 s vyhlášením výsledků oborových soutěží POPAI AWARDS 2024 a Hvězda 3D reklamy 2024
Excelentní CX: Kdo ji má? A jak ji mít taky?
Přednáší:
Lucie Osobová, Account Director Customer Experience, Ipsos
Jan Černý, Customer Experience Leader, Decathlon
Proč se firmám vyplatí investovat do zákaznického zážitku a budování emočního pouta se zákazníky. Co je potřeba pro skvělou zákaznickou zkušenost a co odlišuje nejlepší české značky od těch průměrných. Zjistíte z Ipsos studie „CX24: Mastering CX in 2024“ a také přímo od jedné z vítězných značek. Decathlon se podělí o svou cestu za tím stát se nejoblíbenější sportovní značkou: „Může být Decathlon i zákazník spokojený, i když si zákazník tentokrát nic nekoupí? A může být spokojený zákazník bez spokojeného zaměstnance?“ Inspirujte se a excelujte i Vy.
Cultivating Trust, Faith, and Loyalty
The long-term value of creating engaging physical retail
experiences.
Přednáší:
Ian Johnston, Founder,
Quinine, retail experience agency, UK
Ian Johnston, zakladatel a kreativní ředitel agentury Quinine z Velké Británie.
Ian spojil svou vášeň pro design a retail a vytvořil přední světovou poradenskou společnost, která se specializuje na problematiku zážitků a zákaznických zkušeností v retailu a pomáhá značkám vytvářet unikátní společenské, kulturní a komerční zážitky, které obohacují každodenní životy jejich zákazníků. Ian využívá průkopnickou metodologii výzkumu designu k odhalování dosud pro značky neznámých poznatků a zaměřuje se na zvýšení úspěšnosti a finanční výkonnosti díky vysoce působivým zážitkům se značkou, které značku odlišují a vytvářejí dlouhodobou hodnotu pro zákazníky. Ian se ve své přednášce bude věnovat tomu, jak značky mohou využít fyzický retail k budování trvalé důvěry a loajality, což jsou prvky, které jsou zásadní pro vytváření dlouhodobé hodnoty. Ukáže, jak investice do retailového prostředí nejsou jen o vylepšení zážitku z nakupování, jde o zajištění místa v srdcích a myslích zákazníků a zajištění dlouhodobé hodnoty ve stále se měnícím světě.
NEVER-ENDING EXPERIENCES
Příběh značky MÁJ
Přednáší:
Ing. Simona Myslikovjanová, Ph.D., MBA, MBE, CEO Chief Events Officer Máj - House of Fun Prague
Objevte nezkreslený pohled na nově rekonstruovaný Máj z hlediska vytvoření vztahu se značkou prostřednictvím unikátních nekonečných množství zážitků, vzrušující cesty časem zpátky do historie, unikátního zábavného parku pro všechny generace. Nenechte si ujít jedinečnou panoramatickou terasu s nejkrásnějšími výhledy na Prahu se špičkovou gastronomií. ZAŽIJTE S NÁMI PŘÍBĚH ZNAČKY MÁJ – HOUSE OF FUN.
Storytelling Hellmann´s - emoční pouto se zákazníkem
Reportáž:
Jan Diehel - Customer Strategy & Planning Leader Nutrition, Unilever
Zaměříme se na růst hodnoty kategorie skrz budování penetrace efektivní komunikací v místě prodeje. Dlohodobě se nám nedařilo využít potenciál nejdelší potravinářské sezóny (grilovací sezóna, která trvá od dubna do září). Nebyli jsme schopni najít klíč jak penetrovat nové shoppery a udělat z grilovací sezóny opravdový peak v prodejích, který by znamenal triple win - výhru pro nás jako výrobce, ale také pro retailery a pro konečného spotřebitele. To se ale změnilo....
Pepsi & GenZ: Jak strategie propojení zážitků s influencery posiluje vztah se značkou.
Přednášejí:
Michal Bubeníček, CEO & Partner, Etnetera Motion
Michal Šlechta, Marketing Director CZ/SK, Mattoni 1873
Jak Pepsi využila inovativní kampaň Pepsi Space k oslovení mladé generace? Podívejte se, jak vytvořila prostor pro rozvoj talentů a předání know-how díky spolupráci s výraznými mentory. Kampaň spojila značku s kreativní tvorbou, která rezonuje v jejich světě. Inspirujte se strategií, která propojuje mladé talenty, vizibilitu a autentičnost s cílem posilovat vztah ke značce. Pepsi.Space - Hype pro tvůj talent.
Jak nám data chytře pomohou v omnichannel retailu ke zlepšení zákaznické zkušenosti
Přednáší:
Jan Chalas, Partner, Data Friends
Přednáška se zaměří na to, jakou data z maloobchodu hrají roli v personalizaci zákaznické zkušenosti. Jak jejich využití maximalizovat a propojit je z digitálního světa do fyzických marketingových kanálů. Odpovíme si na otázku, jak aplikace přispívají ke zlepšení zákaznické zkušenosti. Otevřeme výzvy spojené se sběrem a správným využitím dat na konkrétních příkladech z praxe.
Zážitkový retail v době imerzivních technologií
Přednáší:
Radek Gryc, Bussiness
Development Manager YORD
Technologický pokrok na poli Immersivních technologií a AI otevírá dveře k novým možnostem a inovacím v retailu. V této přednášce představíme momentální trendy a příklady správného užití těchto technologii a také vize do let budoucích.
Vyhlášení nejlepších prací v rámci soutěže POPAI STUDENT AWARD, která je zaměřena na podporu a rozvoj spolupráce se zástupci a studenty středních a vysokých odborných a uměleckých škol se specializací na marketingovou komunikaci v České republice a na Slovensku.
Connected Commerce
Umožní nám AI nástroje posun ke
skutečně propojeným nákupním zážitkům, které zákazníci opravdu ocení?
Přednáší:
Zuzana Moudrá, Strategist, Cheil Czech and Slovakia
AI nás posunuje k nové úrovni propojených nákupních zážitků. AI pro spotřebitele není jen ChatGPT nebo generování hezkých obrázků. Jak v roce 2024 AI ovlivňuje každodenní život spotřebitelů? Jak rychle adaptují AI prvky Češi a zbytek Evropy, jak se akceptace AI liší mezi generacemi, jak AI mění svět nakupování? (data z výzkumů). Jak se tomu všemu nejenom přizpůsobit?
Trendy a očekávání ve spotřebitelském chování globálně a v České republice – 5 kmenů spotřebitelského chování
Přednáší:
Vojtěch Kocman, Consulting Senior Manager, Ernst&Young s.r.o.
Trendy ve spotřebitelském chování globálně, ale i České republice – „5 kmenů spotřebitelského chování“.
Jak vypadá současné spotřebitelské chování v České republice? Hlavní trendy a očekávání.
Komparace trendů spotřebitelského chování u nás versus Evropa a další státy světa.
Zážitkový program Visa Experience - zážitky na míru
Přednáší:
Jan Hruška, Senior Solution Product Manager, Visa, Product CEE
Program Visa Experience je jedinečná iniciativa navržená tak, aby prémiovým klientům nabídla exkluzivní přístup k různým inspirativním zážitkům a speciálním nabídkám. Program, který byl spuštěn v srpnu 2023, se rychle rozšířil a nyní zahrnuje 50 zážitků a 14 partnerů. Od VIP vstupenek na významné akce, jako je EURO 2024 a Mistrovství světa v hokeji, až po personalizované zdravotní prohlídky a rezervované divadelní představení, program cílí na nejbohatší segment. S téměř 1 000 objednávkami a více než 300 vstupenkami zprostředkovanými na kulturní a sportovní akce je program Visa Experience důkazem závazku společnosti Visa poskytovat svým klientům bezkonkurenční hodnotu.
Budování komunit
Přednáší:
Vladimír 518
Vladimir 518 je jeden z nejdéle působících rapperů na české hip hopové scéně, člen skupiny PSH, zakladatel labelu a nakladatelství BiggBoss. Je znám i jako výrazná osobnost graffiti scény, dále jako ilustrátor, komiksový výtvarník či autor scénografií. Uspořádal velké množství uměleckých výstav a je stále aktivní v kultuře i architektuře. Byl s Davidem Černým u vzniku MeetFactory. V letech 2014 a 2015 pracoval na převedení knihy Kmeny do šestnáctidílné dokumentární série pro Českou televizi. V roce 2016 pak vyšel třetí díl publikace Kmeny, a to Kmeny 90, mapující subkultury v 90. letech 20. století.
Diskuzní panel: Práce s komunitami
Moderuje:
Vladimír 518
Účastníci diskuze:
Filip Černý, CMO,
Kytary.cz
Jan Vondráček, Producent ve
společnosti WONDER PRAGUE (dříve National Culture Manager Red Bull CZ/SK)
Diskuzní panel: Influenceři v retailu
Moderuje:
Dominika Rejzlová,
Influencer Team Leader, Fragile agency
Účastníci diskuze:
Lukáš Veinlich, Senior
Sales Development Specialist, T-Mobile
Štěpán Zub, CMO, Mixit
Viktorie Havláková,
Marketing manager, Royal Jerky
Kateřina Mysíková, Management výroby, Content Creator, Royal Jerky
Panelová diskuze bude na téma influencer marketingu a jeho využití v kampaních jednotlivých značek. Budu se zajímat o to, kdy poprvé influencer marketing značky využily a jak se dle nich během let proměnil? Budeme se bavit o jejich nejlepší kampani, kterou skrze influencer marketing měli a proč jim přijde tento druh marketingu jako skvělý nástroj? Jestli využívají spíše brand awareness nebo performance influ marketing, případně mix a proč?
Jak na recyklaci v retailu - inspirujte se konkrétními příklady
Přednáší:
Mirka Procházková, Project Manager, Circu.eu
Společnost circu.eu se zabývá udržitelností materiálů a konstrukcí prvků, které jsou běžně k vidění na prodejní ploše nebo v zázemí maloobchodu. Zakládajícím členům již dlouhodobě nebylo jedno, jak se s materiály zachází, jak jsou konstruovány a to, že se z nich většinou stane, bez přihlédnutí k recyklaci nebo možnému dalšímu využití, odpad. Pryč od té lineární, jednorázové cesty směrem k vícenásobnému využití v podobě cirkulární ekonomiky! Vznikají tak ukázkové projekty doslova pro radost, kdy transformují produkty, které již dosloužili na produkty nově použitelné s daleko větším přesahem využití, než byly ty původní. Přetváří tak například POS stojany na stojany na kola či lavičky a plastové posunovače na nábytek pro kočky. Vše má jedno společné: nevytváří odpad v retailu, zato vytváří radost!
Giving Friday
Reportáž:
Lucie Fürstová, Manažer komunikace/Marketing & Nákup, dm drogerie markt
Workshop: Wellbeing - zážitky pro firmy i zaměstnance, Edenred
Prezentuje:
Mikuláš Kvapil, Head of Marketing Communication ve společnosti Edenred Česká republika
Vojta Urban, Ambasador programu Edenred Wellbeing
Společnost Edenred je předním poskytovatelem zaměstnaneckých benefitů v oblasti stravování a volnočasu. Právě tyto dvě oblasti jsou základními kameny zaměstnaneckého wellbeingu. Proto Edenred přišel na trh s program Edenred Wellbeing, který vám nejen představíme, ale navíc si na vlastní kůži vyzkoušíte ukázku z Edenred Wellbeing workshopu a odnesete si akční plán šitý na míru přímo vám.
Změna programu vyhrazena
👀 SEZNAM PARTNERŮ 🎥 POPAI DAY 2023 AFTERMOVIE 🏆 POPAI AWARDS ⭐ HVĚZDA 3D REKLAMY 🎓 POPAI STUDENT AWARD