Magenta Experience Center
ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4-Nusle
Časový harmonogram
12.30 - 13.00 Registrace účastníků semináře, občerstvení
13.00 - 14.30 První část semináře
14.30 - 15.00 Pauza, občerstvení
15.00 - 16.00 Druhá část semináře
Moderuje: David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE
Digitální transformace
pokračuje extrémní rychlostí. Jaké změny do retailu nesou generace Z a
Alpha? Jak tyto generace oslovovat a jak přistoupit k propojení
digitálního a fyzického obchodu?
Přednáší: Zuzana Moudrá, Strategist, Cheil Czech and
Slovakia
Přednášejí: Jan Ryšánek, Head of Digital, WMC Grey a Jan Kořán, Brand Experience Strategist, WMC Grey
Co znamená programatická
reklama v retailu? Jaký je její vývoj a přínosy v retailu? Jaká je
programatická reklama z pohledu retailera vs. zákazníka? Více o aktuální
situaci programmaticu v OOH.
Přednáší: Pavel Kozler, Executive Director,
KNOWINSTORE s.r.o.
Využití AI pro efektivní vytváření promocí, spotřebitelských
soutěží, věrnostních programů a pro analýzu nákupního chování vašich zákazníků.
Přednáší:Ondřej Gottwald, Managing Partner, garp integrated
Jak efektivně plánovat vystavení produktů v neunifikované síti prodejen?
S využitím AI je to nyní jednodušší a dostupnější než kdy dříve, což si
ukážeme na praktické ukázce, při které takový optimalizovaný planogram vznikne
pro několik různých prodejen.
Přednáší: Petr Kavánek, CEO & Co-owner, Quant Retail
Přednášejí: David Lesch a Viktor Plass, AV MEDIA SYSTEMS
Změna programu vyhrazena.
Členové
POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
- 2 zástupci z každé
členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
- dalším zástupcům
POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.
Prosíme
o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500
vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN
CZ6855000000003933950001
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura.
Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu
sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve.
Účastnický poplatek
uhraďte do data konání semináře.