Zažij chuť zábavy – rychle, jednoduše a s chutí.
V letošním roce jsme zaplavili trh novými vystaveními v duchu naší zelené kampaně – od stojanů a hexakošů, přes RTD moduly, až po atraktivní shop-in-shop ve stylu food trucku v síti Albert.
Cílem celé kampaně bylo přiblížit spotřebitelům chuť kvalitního drinku bez nutnosti cokoliv míchat. Ready-to-drink (RTD) drinky od Stock jsou ideálním řešením pro večírky, posezení s přáteli i letní chill – stačí sáhnout do regálu a užívat si jako v baru.
Ve spolupráci s partnerskými agenturami jsme vytvořili nejen klíčový vizuál kampaně, ale i kreativní a permanentní vystavení, které podporuje prodej a zároveň efektivně oslovuje cílovou skupinu.
Na vybraných prodejnách Tesco byly v průběhu června instalovány permanentní RTD moduly, které zviditelňují nejen naše produkty, ale celou kategorii míchaných drinků.