Každá z pěti základních částí průzkumu přinesla významná
zjištění, vypovídající o aktuálním významu a vlivu POP prostředků, která
byla prezentována formou závěrů a doporučení.
POP prostředky jsou zákazníky vnímány jakou součást prodejního oddělení či prodejny.
Z pohledu spotřebitele POP slouží k upozornění na určitou nabídku, novinku a rovněž mají funkci „designového prvku“, který zlepšuje prodejní prostředí.
Při „spatření“ POP se spotřebiteli podvědomě vybavuje, že jde buď o slevu nebo novinku, proto je třeba sladit POP aplikace s ohledem na tento fakt.
Emoce rozhodují o nákupním chování v okamžiku, kdy je v zákazníkovi vyvolána představa příjemného pocitu konzumace nebo použití viděného výrobku.
POP
materiály mají prokazatelnou funkci jako „připomínka chtěného“. POP
spotřebitelům připomene v prodejně něco, co chtějí, tzn. buď jim byly
produkty doporučeny, nebo je znají ze své vlastní nákupní zkušenosti:
POP
vyvolávají rovněž novou touhu a/nebo novou potřebu. Zákazníka zaujme
inovace, zajímavý design, tento nákup neplánoval, ale něco ho přesvědčí a
on se rozhodne na místě Díky POP spotřebitelé objevují novinky,
získávají nové informace o produktech.
70 % zákazníků vedlo, že se jim POP aplikace líbí . K upoutání pozornosti spotřebitelů jsou nezbytné atraktivní design a unikátnost POP.
Hlavním požadavkem spotřebitelů na jejich nákup je: klidně a bezproblémově nakoupit. A očekávají, že jim místo, kde nakupují, usnadní jejich nákup.
POP nesmí zákazníkům překážet. Zákazníci rádi nakupují v klidu a nemají rádi, když do sebe vzájemně „strkají“ vozíky a buď překážejí projíždějícím, nebo jsou naopak ti, kteří nemohou s vozíkem okolo zákazníka zaujatého produktem/POP projet.
Ke zpříjemnění nákupu mohou přispět speciálně vyznačené „emoční zóny“, které by zajistily bezproblémový nákup a příjemný zážitek z nákupu.
Digitální média by mohla být využita jako primární informační kanál na „novinky“ a „cenové akce“ v jednotlivých nákupních sekcích.
U POP je třeba dát pozor na „částečnou“ vyprodanost propagovaných výrobků, „částečná“ vyprodanost má negativní vliv na nákupní chování spotřebitelů.