Dle výsledků průzkumu se letáky se ze zatracované pozice v minulých letech dostaly na přední místo zájmu spotřebitelů, kteří se nestydí za to, že letáky čtou a oceňují jejich informační hodnotu. Spotřebitelé uvádějí, že letáky jsou pro ně oblíbeným zdrojem informací o slevách, akcích a nových produktech Pozornost spotřebitelů přitahují novinky v letácích, jako jsou recepty, nové tématické sekce apod.
Letáky čtou zákazníci nejčastěji doma před vlastním nákupem a na základě potvrzení jejich velmi významného vlivu na nákupní impuls lze více využít jejich obsahu ke komerční komunikaci (vkládaná inzerce …).
Ochutnávky jsou dalším oblíbeným a vyhledávaným prostředkem in-store komunikace. Výrazně ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitele zejména při výběru nových produktů. Spotřebitel oceňuje, když ho při ochutnávkách nikdo nenutí nakoupit ochutnávaný produkt, vyhledávají i ochutnávkové akce bez hostesky.