Sémiotika analyzuje kódy v komunikaci a zaměřuje se na mapování významu značek a konzistenci jejich komunikace ve specifických kulturních kontextech. Studuje sdělení, obrazy, barvy, symboly, zvuky a kulturní relevanci sdělení v marketingové komunikaci. Systém sémiotických přístupů přináší nové a originální příležitosti také k optimalizaci účinnosti in-store komunikace, kdy pomáhá využít v rámci POP komunikace správné obsahy, které zákazníky zaujmou a zvýší tak šanci prodat.
Sémiotický průvodce je novým unikátním projektem na našem trhu, jehož cílem je poskytnout díky schopnostem a nástrojům sémiotiky návod, jak dosáhnout lepší, významově bohatší, výstižnější, smysluplnější, konzistentnější, a tím i efektivnější komunikace v prodejních místech.
Projekt sémiotického průvodce, který právě probíhá, společně vytvářejí asociace POPAI CE a výzkumná agentura agenturou PERFECT CROWD.
Hlavními partnery projektu jsou společnosti Vitana, Mondeléz a Authentica. Mediálním partnerem projektu je společnost WELLEN. Koupi Sémiotického průvodce potvrdily společnosti Unilever a L´Oréal.
Sémiotický průvodce nám dá odpovědi na to, jaké kódy v POP komunikaci
používat, jaké kulturní koncepty akcentovat a jak komunikaci zarámovat
tak, aby bylo dosaženo její maximální účinnosti. Přináší manažerům
unikátní insight do české kultury a pomáhá nastavit komunikační témata a
kreativní koncepty způsobem, který bude pro české spotřebitele relevantní, smysluplný a zvýší vliv komunikace na jejich rozhodování.
Sémiotický průvodce bude zahrnovat tři klíčové části.
Součástí průvodce budou rovněž konkrétní návody a doporučení pro úspěšnou komunikaci v in-store: kde a jak komunikaci zlepšit a jak s uvedenými tématy pracovat.
Pokud Vás zajímají další informace týkající se projektu, prosíme, kontaktujte kancelář POPAI CE. Bude nám potěšením Vám poskytnout další podrobnosti o přesném obsahu projektu a získání hotového manuálu.