POPAI CE realizuje ve spolupráci s agenturou OMD a za podpory portálu www.mistoprodeje.cz nový průzkum s lokálními zástupci vybraných maloobchodních sítí v ČR. Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží & Prodej.
Průzkum bude obsahovat hodnocení využitelnosti
jednotlivých existujících typů komunikačních nástrojů v místě prodeje
(podlahové a regálové POP prostředky, POP prostředky k pokladnám,
nástěnné POP prostředky, okenní grafika, závěsné poutače, elektronická a
interaktivní média, nástroje více smyslové komunikace atd.). Zároveň
bude zahrnovat další postřehy pro optimální využití a umístění POP
v prodejních místech.
Průzkum je součástí dlouhodobého
monitoringu názorů zástupců maloobchodních řetězců, který POPAI CE
provádí od roku 2005 včetně meziročních srovnání výsledků šetření.
Záměrem
realizátorů průzkumu je prostřednictvím názorů zástupců maloobchodu
poskytnout vodítko především pro dodavatele značkových výrobků při
plánování těchto prostředků v rámci nových komunikačních kampaní, a tak
podpořit jejich snahu
maximálně reflektovat na podmínky a očekávání
maloobchodu. Získané výsledky průzkumu budou rovněž cenným zdrojem
informací, nástrojem pro podporu spolupráce zadavatelů a obchodních
společností i příležitostí pro zkvalitnění komunikace se spotřebitelem
v místě prodeje.
Podrobná zjištění vyplývající z průzkumu budou exkluzivně představena v rámci programu konference Marketing at-retail POPAI fórum 2012, která proběhne 22. 11. 2012 v Hotelu Praha, Praha 6 – Dejvice.
Daniela Krofiánová
Daniel Jesenský
POPAI CE