POPAI CE zahajuje ve spolupráci s agenturou OMD a za podpory portálu www.mistoprodeje.cz nový průzkum RIMM (Retail In- store Marketing Manual) s lokálními zástupci vybraných maloobchodních sítí v ČR. Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží & Prodej.
Průzkum bude obsahovat hodnocení využitelnosti jednotlivých existujících
typů komunikačních nástrojů v místě prodeje (podlahové a regálové POP
prostředky, POP prostředky k pokladnám, nástěnné POP prostředky, okenní
grafika, závěsné poutače, elektronická a interaktivní média, nástroje
více smyslové komunikace atd.). Zároveň bude zahrnovat další postřehy
pro optimální využití a umístění POP v prodejních místech.
V rámci
průzkumu budou osloveni formou online dotazníku zástupci
širokosortimentních řetězců (hypermarketů, supermarketů, diskontů),
hobby řetězců, elektro prodejen a drogistických řetězců.
Průzkum je součástí dlouhodobého monitoringu názorů zástupců maloobchodních řetězců, který POPAI CE provádí od roku 2005 včetně meziročních srovnání výsledků šetření.
Záměrem realizátorů průzkumu je
prostřednictvím názorů zástupců maloobchodu poskytnout vodítko především
pro dodavatele značkových výrobků při plánování těchto prostředků
v rámci nových komunikačních kampaní, a tak podpořit jejich
snahu maximálně reflektovat na podmínky a očekávání maloobchodu.
Získané
výsledky průzkumu budou rovněž cenným zdrojem informací, nástrojem pro
podporu spolupráce zadavatelů a obchodních společností i příležitostí
pro zkvalitnění komunikace se spotřebitelem v místě prodeje.
Zjištění vyplývající z průzkumu budou detailně představena v rámci programu konference Marketing at-retail POPAI fórum 2012, která proběhne 22. 11. 2012 v Hotelu Praha, Praha 6 – Dejvice.
Daniela Krofiánová
Daniel Jesenský
POPAI CE