Které nástroje POP komunikace fungují v restauracích, pivnicích, barech, kavárnách a v dalších typech gastro zařízení? Jak by měly vypadat optimální POP nástroje a jaký je jejich potenciál v tomto specifickém maloobchodním kanálu? Jaké jsou možnosti jejich inovace?
Nový unikátní průzkum HoReCa In-Store Insight Study, který právě probíhá, se zaměřuje na funkce a role různých nástrojů POP komunikace v provozovnách segmentu HORECA. Zároveň zkoumá vliv těchto nástrojů na spotřební chování, vnímání značek a prodej podporovaných produktů v tomto segmentu.
Průzkum objasňuje také marketingové, strategické a praktické cíle,
které mohou komunikační prostředky plnit z pohledu implementátorů a
investorů, zjišťuje, jakou roli hrají POP média v jejich vztazích s
provozovateli v HORECA destinacích a jak je tito provozovatelé vnímají.
Umožňuje pochopit komplexní systém vzájemné interakce mezi prostředím, značkami, produkty a provozovateli.
Tento syndikovaný výzkum se zabývá jak obecnými aspekty, tak i
postoji ke konkrétním standardním typům aplikací (stojany a poutače,
světelné reklamy, slunečníky, menu stojánky, ubrusy atp.) i k
nestandardním typům (LCD obrazovky a tablety, akční a dočasné promo
materiály atp.).
Výzkum je realizován asociací POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou PERFECT CROWD. Hlavními partnery průzkumu jsou společnosti Budějovický Budvar, UNILEVER (zmrzliny Algida) a Sodovkárna Kolín (limonády KOLI). Projekt podporují další partneři - společnosti DAGO, paketo.one a REX.
Výstupy průzkumu budou mimo jiné sloužit k vytvoření nových podkladů pro optimalizaci a inovaci POP nástrojů i dalších možností POP komunikace do budoucna v HORECA kanálu.
Projekt je organizovaný neziskovou oborovou asociací, která garantuje objektivní a neziskový charakter projektu. Vybrané výstupy budou průběžně sdíleny s odbornou veřejností s cílem zlepšit práci s in-store komunikačními médii v HORECA provozovnách.