Konference POPAI FÓRUM
16. ročník konference o trendech a perspektivách oboru marketingové komunikace v retailu. Letos opět dynamický a hybridní: vystoupení osobností z retailového světa, případové studie, diskusní panely, reportážní vstupy, interakce a networking.
ZÁŽITKEM BUDUJEME VZTAH > ZVYŠUJEME ZISKY
Emoční pouto je základem silného vztahu. Zákazníci s emočním poutem přinášejí více peněz.
Co přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává? Jaké jsou faktory, které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více peněz?
Tyto otázky a mnoho dalších nás přimělo podívat se na zážitek sofistikovaněji a ponořit se tak do hlubin retailového zážitku.
Zážitky v retailu jako do detailu propracované téma představíme v několika tematických blocích:
- propojení digitálního a fyzického retailu jako významná součást retailových zážitků,
- personalizovaná zákaznická zkušenost jako klíčový trend,
- komunity: sdílená interakce a zapojení zákazníků jsou příležitostí nejen pro značky,
- appky: rozmach nákupních aplikací a jejich vliv na zákaznickou zkušenost na mnoha úrovních,
- udržitelnost a zodpovědnost: udržitelné retailové koncepty rezonují s hodnotami zákazníků,
- brand storytelling: příběhy značek budují emocionální propojení se zákazníkem.
8:00 - 9:00Registrace účastníků konference
9:00 - 9:15Zahájení konference, úvodní slovo
9:15 - 12:10Dopolední program konference
12:10 - 12:30Vyhlášení výsledků soutěže POPAI STUDENT AWARD 2024
12:30 - 13:20Pauza na oběd
13:20 - 16:15Odpolední program konference
16:30 - 18:00Čas pro setkání, prohlídku soutěžních expozic, ochutnávky
18:00 - 19:00Networking, registrace účastníků společenského večera, welcome drink
19:00 - 23:00Společenský večer POPAI DAY 2024 s vyhlášením výsledků oborových soutěží POPAI AWARDS 2024 a Hvězda 3D reklamy 2024